دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

مریضی آراد کوچولو

1393/3/21 11:55
نویسنده : دنیا
749 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.امیدوارم حالتون خوب باشه.

آراد کوچولوی ما فعلا مریضه و امیدوارم زودی خوب شه.

چند روز پیش این شازده کوچولوی مارو برده بودن پیش دکتر که معاینش کنه و بهش دارو بده.وقتی رفتن توی مطب دکتر چند دقیقه ای این آقا کوچولوی ما رو نشونده روی پاهاش و باهاش بازی کرده و چندتا عکس خوشگل ازش گرفته و گفته که میخوام ببرم نشون خونوادم بدم.مامان آراد که میشه دختر خاله من به آقای دکتر گفته که لطفا معاینش کنین و براش دارو بنویسین ولی انگار که نه انگار.خلاصه هرکاری خواسته باهاش کرده به غیر از اینکه معاینش کنه.جیگر منم که اصلا سرحال نیست........

ما هم ماجراها داریم با این دکترای کشورمونااااااااااا

امیدوارم آرادم زودی خوب شه......

♥♥♥خیلی دوست دارم عشقم♥♥♥

پسندها (5)

نظرات (10)

مامان افسانه
21 خرداد 93 23:28
الهی من فدای شما پسر ناز و گل بشم چرا حال نداری قربونت برم من؟ ازدست این دکترا بااین کاراشون خیلی مراقب خودت باش نفسم تا زود زود خوب بشی دوست دارم عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم
مامان افسانه
24 خرداد 93 16:59
سلام دوستم خوبی حال اراد گلم بهتره ؟؟ چیکارا میکنه از طرف من ببوسش عزیزدلم فدای روی ماهت بشم
دنیا
پاسخ
مرسی که اینقد به ما لطف دارین.خوبه خدارو شکر
بابا و مامان
27 خرداد 93 16:48
ایشالاه که زود زود خوب بشی عزیز دلم
دنیا
پاسخ
مرسی
بابا و مامان
31 خرداد 93 1:22
دنیا
پاسخ
بابا و مامان
18 تیر 93 12:02
عزیزدلم چرا اپ نمی کنید
دنیا
پاسخ
آخه حجم همهی عکساش بالاست و آپلود نمیشن واسه همین اعصابم خورده
لیلا
19 تیر 93 16:50
الهی ایشالا زودتر خوب میشه
دنیا
پاسخ
خدارو شکر الان دیگه خوبه لیلا جون
مامان پوریا
20 تیر 93 12:53
ایشالا زودترخوب شی آراد جونی...
دنیا
پاسخ
مرسی مامان پوریا
مامان علی
20 تیر 93 18:22
خدا شفاش بده...ای جوووووونم آراد جونم
دنیا
پاسخ
ممنون
مامان افسانه
20 تیر 93 19:04
ای بابا پس کو پست جدیددددددددددددددددددددددد
دنیا
پاسخ
حجم عکساش بالاست آپلود نمیشن.مجبورم با یه گوشی که کیفیتش پایین تره ازش عکس بگیرم
مامان افسانه
21 تیر 93 2:23
سلام دوست عزیزم راه اول برای کم کردن عکس: روی عکس کلیک راست کن گزینه open with رو بزن بعد گزینه paint رو انتخاب کن واردش که شدی گزینه resize رو میزنی بعد از معمولا من 18 یا 20 میزنم و ok میکنی بالا صفحه ات سمت چپ توی کادر ابی عکس ورق هست کلیک میکنی و save as انتخاب میکنی و 2 تا کادرمیاد اولی نام فایلتو میخواد دومی که نوشته save as type فرمتهات هست که معمولا نمیخواد عوضش کنی همون ها به فرمت درخواستی نی نی وبلاگ میخوره و عکستو save میکنی تمااااااااااااااااام راه دوم : توی انترنت photocat رو بزن یه سایتی میاد که یکم طول میکشه بیاد واردش که شدی 3 تا کادر داره هرکدوم یه کاری رو عکس میکنه بعد save میکنی و همون لحظه save شدن فرمتو نشون میده که با عقب جلو کردنش میتونی سایز و کم یا زیاد کنی این راه دوم برای مواقعی که نت داری و میخوایی عکسهات قشنگتر بشن عالیه راه دوم هم برای مواقعی که نت پر سرعت ما جواب نمیده خوبه ببخشید طولانی شد باز هم سئوالی داشتی حتما بپرس عزیییییییییییزم با هر دو روش دیگه نیازی نیست که با گوشی و کیفیت پایین عکس بگیری
دنیا
پاسخ
خیلی دوست دارم مامان افسانه ممنون از لطفت