دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

تولد....

1393/4/21 13:59
نویسنده : دنیا
628 بازدید
اشتراک گذاری

سه تا عکسم از تولد این دوتا آقا کوچولو {آراد و ویهان جون}

که حدودا یک ماه پیش براشون جشن تولد گرفته بودن گذاشتم

درسته الان خیلی ازش گذشته ولی خوب نمیشد دیگه.........

niniweblog.com

niniweblog.com

امیدوارم از عکسا خوشتون بیاد!!!

مثل همیشه منتظر کامنتای قشنگتون هستم........

پسندها (17)

نظرات (16)

مامانی آیلین
21 تیر 93 14:49
چه پسرای خوشملیییییییییتولدتون مبارک 120 ساله بشین ان شاالله
دنیا
پاسخ
ممنونم
معصومه
21 تیر 93 14:54
تولدت مبارک چه کیک خوشگلی منم میخوام
دنیا
پاسخ
ببخشیدا ولی هرچی میخوام واسه پستاتون نظر بدم نمیشه آخه شکل موسش نمیزاره
ساناز
21 تیر 93 15:06
چه تولد قشنگي و كيكش خيلي خوشگله با دوتا كوچولوهاي نازتون
دنیا
پاسخ
ممنونم به وب ما اومدین چشماتون خوشگل میبینه
نازنین
21 تیر 93 15:23
تولدتون مبارک گل پسرای خوشگل. انشاا.. همیشه شاد و سلامت باشید. کیکتونم خیلی خوشگله.
دنیا
پاسخ
ممنون نازنین جون
ساناز
21 تیر 93 16:03
چه جالب .. منم از آشناييتون خوشحالم
مامانی و سید محمد
21 تیر 93 16:32
تولد تولد تولدتون مبارک / بوس بوس هزار تا
دنیا
پاسخ
nafas
21 تیر 93 17:28
likeee zibaaa
دنیا
پاسخ
asheghetam nafasam mamboon k oomadi
مامان افسانه
21 تیر 93 23:29
هزاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ماشاالله به این گلهای ناز زندگی مبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــارکتون باشه فرشته کوچولوها الهی هزااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااار ساله بشین همیشه سلامت و پاینده باشین
دنیا
پاسخ
ممنونم مامان افسانه
حانیـــــ ـه
22 تیر 93 9:42
سلام خیلی ممنون که بهم سر زدین وبلاگتون خیلی زیباست بازم پیش ما بیاین
دنیا
پاسخ
حتما میام حانیه جون
بابا و مامان
22 تیر 93 9:57
الاهی تولدتون مبارک عزیزای دلم چه کیک خوشگلی دارید شما
دنیا
پاسخ
مامی دلسا
22 تیر 93 14:27
مبارکههههههههههههههه کوچولوهای ناز
دنیا
پاسخ
مامان نی نی کوچولو
23 تیر 93 15:42
مبارکه عزیزای خاله انشاالله که 120 ساله بشین جیگرا.وای چه کیک خوشگلی دارین شما وروجکا.حتما خیلی هم خوشمزه بود مگه نه.خیلی دوستتون دارم.عکس های نازتو دیدم اراد عزیزم.همشون قشنگ و جالب بودنند.ماشاالله بهت گل پسر.نارم راستی دخملی هم خیلی نازه.خدا براتون حفطش کنه انشاالله.بازم منتطر عکس های قشنگ قشنگ هستم.دوستتون دارم بای....
دنیا
پاسخ
✿مامان شقایق✿
24 تیر 93 7:29
جونممممم ماشالا به به عجب کیکی
دنیا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:15
با تبادل لینک موافق بودین خبر بدین خوشحال میشم
دنیا
پاسخ
موافقم عزیزم
مامان سيده هستي
2 مرداد 93 11:30
عزیزای نازم تولدتون مبارک . یه دنیا بووووووووس به وب منم سر بزن خاله
دنیا
پاسخ
ممنون که به وب ما اومدین.حتما سر میزنم
بابا و مامان
14 شهریور 93 12:12
سلام عزیزم رفتم امتیاز دادم و کامنت گذاشتم
دنیا
پاسخ
خیلی ممنونم ازتون واقعا لطف کردین