دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 24 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

همینو کم داشتیم......

1393/4/26 21:08
نویسنده : دنیا
960 بازدید
اشتراک گذاری

آقا آراد ما دیگه به جایی رسیده که قلیونم میکشه؟؟؟!!!سوت

niniweblog.com

خدا میدونه فردا پس فردا باید چه چیزایی ازت ببینیم فدات شم محبتمحبتبوس

                                خیلی دوست دارم خوشگلممحبتمحبتبوس

نظرات (50)

مامان افسانه
26 تیر 93 21:28
نهههههههههههههههههههههههه اراد گلمممممممممممم این کار خوبی نیستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت فدات بشم حیفه فرشته های پاکی مثل شما از این کارا یاد بگیره ناززززم خیلی خوشگل و ماهی عزیزم دوستت دارم عسل
دنیا
پاسخ
خیلی خیلی لطف داری مامان افسانه.البته این که فقط گرفته بودش توی دستش ما هم خوشمون اومد ازش عکس گرفتیم
نیلوفر
26 تیر 93 22:18
فروش عروسک دستبافت با قیمت مناسب به وبلاگم سر بزنید http://honarhayeme.blogfa.com/
دنیا
پاسخ
سر زدم عزیزم
یه مامان منتظر
26 تیر 93 22:28
نینی نازی دارید حیفه بچه ها مثل ضبط میمونن هرچی تو کوچکی ببینن یاد میگیرن درسته آدم از بعضی کاراشون خنده اش میگیره ولی خوب نیست نینی گناه داره دوست خوبم دوستت دارم
دنیا
پاسخ
لطف داری عزیز دلم.راجب این کارشم چیزی نمیتونم بگم.آخه این عکس مال وقتیه که هنوز نمیتونسته راه بره..
معصومه
26 تیر 93 22:38
ولی خودمونیم یکی کشیده این بچه هم یاد گرفته نهههههههههههه
دنیا
پاسخ
امکانش هست ولی نمیتونم تضمین کنم آخه موقع انجام این کارش من پیشش نبودم
◕خاله عاطی◕
26 تیر 93 23:02
واااای جلوی بچه؟؟؟
دنیا
پاسخ
نیرا
26 تیر 93 23:42
ای فسقلی شیطون، از کی تا حالا؟ بوس واسه گل پسر
دنیا
پاسخ
ممنون نیرا جون
بابا و مامان
27 تیر 93 0:02
دنیا
پاسخ
مامانی گرفتار
27 تیر 93 0:43
وبتون جالبه اما اینکارا از فسقلیتون بعیده نذارین ببینن توذهنشون ثبت میشه قربونت برم مراقب نی نی هاتون باشید....
دنیا
پاسخ
چی بگم والا
مامان جون
27 تیر 93 1:01
ای جانم قربونت برم خاله که این قلیون سه برابر خودته. بوووووووووووووسسسسسسسسسسس
دنیا
پاسخ
مریم مامان آیدین
27 تیر 93 2:25
با اون کلاه و نگاه فضول خییییلی خنده دار شده ولی من جات بودم اول مامانشو یه فصل میزدم بعد این پستو میزاشتم البته این نی نی ناز تو هر پوزیشنی خواستنیه خیلی ببوسش
دنیا
پاسخ
اینو فقط واسه عکس اینجوریش کردن خوب
گلی بانو
27 تیر 93 4:03
آخی عزیزم. چه با نمکه. ماشالله عزیزم من خیلی نمیام تو نینی وبلاگ. برای همین سر نمیزنم ببخشید دیگه راستی آراد برادرته؟؟؟ حانیه ی من خواهرشوهرمه خخخخ یعنی خواهر کوشولیه آقامه
دنیا
پاسخ
خدا حفظش کنه حانیه خانومو.آراد پسر دختر خاله ی منه
مامان اسرا و اسما
27 تیر 93 9:54
چه کوچولوی نازییییییییی ولی قلیونننننن
دنیا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:14
ای جوووووووووووووووووووووووونم چه پسر نازی ماشالا..... بلا.......................
دنیا
پاسخ
ممنون که سر زدین
مامان بردیا شیطون
27 تیر 93 12:14
دو چیز حیرانم میکند : یکی رنگ آبی دریا که میبینم و میدانم که نیست و دیگری صفای باطن زیبای دوست که نمیبینم و میدانم که هست
دنیا
پاسخ
مامان کوروش کوچولو
27 تیر 93 12:18
خوشمزه من ، خیلی ماشااله پسرتون دوست داشتنی هست اگر دوست داشتید برای تعامل اسم وبلاگ ما را در لینک دوستان قرار بدید ما با اجازه اینکار را کردیم بهمون خبر بدید منتظریم
دنیا
پاسخ
موافقم
مامان مژده
27 تیر 93 13:27
سلام آراد رو دوسش دارم حیفه
دنیا
پاسخ
خیلی خیلی لطف داری مامان مژده ولی این فقط واسه عکس گرفتن بوده عزیز دلم
ایهان سلطان ماه
27 تیر 93 17:30
سلااااااااااااااااااااام اوه اوه آقا آراد ماشالله دیگه شدی بزرگ مرد کوچک!فدات شم که خودتم اینقد ذوق کردی نازم. دوستت دارم
دنیا
پاسخ
مر30 مامان آیهان
محیا
28 تیر 93 19:07
فداش بشم با اون قلیون کشیدنش...
دنیا
پاسخ
خدا نکنه محیاجون
پریسا
28 تیر 93 22:25
وایی عزیزم...چه خوشگل شده,عجب ژستی هم گرفته.. قربونش بریم ما با اون قلیون کشیدنش...
دنیا
پاسخ
مامان ساناز
29 تیر 93 9:41
عزیزم تپلی من خیلی بامزه ای خوشمزه ای
دنیا
پاسخ
مهدیه
29 تیر 93 12:12
چقد خوشمله لطف میکنین اگه بهم سری بزنین ونظر بدیدممنونم
دنیا
پاسخ
خیلی لطف دارین حتما میام
ﺑﺎﺑﺎﻳﻲ ﻭﻣﺎﻣﺎﻧﻲ ﺁﻳﻬﺎﻥ
30 تیر 93 1:16
ﺁﺥ ﻗﺮﺑﻮﻧﺖ ﺑﺮﻡ ﻣﺎﺷﺎﻟﻠﻪ ﭼﻘﺪ ﺧﻮﺷﮕﻠﻲ ﻣﻂﻤﺌﻦ ﺑﺎﺵ اﮔﻪ ﻧﻆﺮﻫﻢ ﻧﺬاﺭﻡ ﻣﻴﺎﻡ ﻋﻜﺴﻬﺎﻱ ﺧﻮﺷﮕﻠﺖرﺭﻭ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ.ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩاﺭﻡ ﺑﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﻭﺱ ﻫﺰاﺭﻭﻳﻚ ﺗﺎ.ﺭاﺳﺘﻲ اﮔﻪ ﺁﺷﻨﺎ ﺩاﺷﺘﻲ ﻭﺑﻼﮔﻢ ﺭﻭ ﺑﻬﺶ ﻣﻌﺮﻓﻲ ﻛﻦ ﻣﺮﺳﻲ ﺩﻧﻴﺎﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻭﻥ
دنیا
پاسخ
خیلی لطف دارین.خواهش میکنم
مامان پریسا و بابا مهرداد
30 تیر 93 9:28
چشم عزیزم هر وقت مشخص شد بهتون می گم .. ولی آخرشم این پسل شما رو می خورم توپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپپلی جووووووووون
دنیا
پاسخ
خیلی خیلی مچکرم ازتون
Maryam
31 تیر 93 10:52
به به چه پسر نازی... وبلاگ زیبایی دارین ممنون میشم به ما هم سر بزنین.
دنیا
پاسخ
ممنون که به وب ما اومدین.حتما مزاحمتون میشیم
آجی محمدمهدی
31 تیر 93 12:23
سلام دنیاجون.ممنون که پیشمون اومدی وتولد داداشی منو تبریک گفتی عزیزم.دوست دارم.بازم پیشمون بیا.
دنیا
پاسخ
وظیفه بود عزیزم
مامان بردیا شیطون
31 تیر 93 17:01
جوانی‌هایت را با بچگی‌هایم پیر کردم .......... مرا به موی سپیدت ببخش مادر!!!
دنیا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
31 تیر 93 17:01
شما لینک شدی عزیزم
دنیا
پاسخ
مامان بهنود و بهناز
1 مرداد 93 12:55
الهی بگردمشششششششش پسر منم با وجود نفرت شدید من از قلیون مشتری پروپا قرصشه...
دنیا
پاسخ
الهیـــــــــــــــــــ
اقازاده
1 مرداد 93 22:47
دنیا
پاسخ
بابا و مامان
2 مرداد 93 10:22
دنیا
پاسخ
مامان سيده هستي
2 مرداد 93 11:26
قند عسلم نکش خاله خووووف نیست
دنیا
پاسخ
pani
3 مرداد 93 1:19
سلام چه کار جالبی کردی که عکس بچه های فامیلو میزاری معلومه خیلی بچه دوستی واقعا افرین بچه ها هم خیلی نازن
دنیا
پاسخ
لطف دارین
مامانی كسرا
3 مرداد 93 11:36
سلام ماشالله چه نازه داداشيخدا حفظش كنه ممنون كه به ما سر زديدو به ما لطف داشتيد در موردنظر خصوصيتون، حرفه اي نميتونم و بلد نيستم ممنون ميشم راهنماييم كنيد
دنیا
پاسخ
حتما همین کارو میکنم
بابا و مامان
3 مرداد 93 12:56
دنیا
پاسخ
مامان سارا
4 مرداد 93 16:30
خیلی بامزه و خوردنی بود... دوستم ممنون که به پسرکهای من سر زدی عزیزم....
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم
مریم
5 مرداد 93 14:48
سلام عزیزم واااااااااااااااااااااااااااااااای چه جیییییییییییییییییگره پیشاپیش عیدتون مبارک
دنیا
پاسخ
عید شما هم مبارک
مامان سيد علي
6 مرداد 93 13:01
وب جالبي داري. ممنون كه به من سر مي زني. مواظب ني ني تون باشيد. مثل گل مي مونه. موفق باشي
دنیا
پاسخ
ممنونم
مامان محدثه
6 مرداد 93 18:19
الهی فدات شم خاله جون با اون چشم های خوشگلت
دنیا
پاسخ
مامان בرسا
7 مرداد 93 2:22
انشاالله از گل پسر در آینده بهترینها رو میبینید اینقده بهش افتخار کنید که تصورشو نتونید بکنید موفق و موید ممنون بابت تبریکت عزیزم
آجی محمدمهدی
10 مرداد 93 13:09
سلام دنیاجونم وبت خیلی قشنگه.اگه با تبادل لینک موافقی،خبرم کن.ازدوستی باشماخوشحال میشم.
مامانی
16 مرداد 93 3:53
سلام هزار ماشالله به گل پسر کلاهت خیلی بهت میاد عزیزم.عکس جالب و قشنگی بود یه جورایی خاصه.
دنیا
پاسخ
شما لطف دارین
مامان هانا و آریا
19 مرداد 93 2:44
چقدر شما خوشتیپ و ناااازی آقا پسمل گل ولی قلیون البته این فقط واسه عکس بوده ،حتماااا شما یه پسر آقا و نمونه میشی کوچولوی خوشمل
دنیا
پاسخ
انشاءالله
بابا و مامان
19 مرداد 93 16:51
دنیا
پاسخ
مامان السا
28 مرداد 93 13:44
ای جونم
دنیا
پاسخ
نازنین
6 شهریور 93 20:11
ای جوووونم... چه بانمکه.
دنیا
پاسخ
لطف داری نازنین جون
مامان السا
7 شهریور 93 6:05
سلام عزیزم مرسی از لطفت
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم
مامان تیام
8 شهریور 93 4:24
حتی یک ثانیه دهن زدن و حتی تو اون اتاق موندن واسه سمه ترخدا نکنید
دنیا
پاسخ
اون فقط واسه عکس بوده چیز خاصی نیستای واییییییی شما که آدرس نزاشتین؟؟؟
مامان بردیا شیطون
8 شهریور 93 8:45
وااااااااااااااااااای نه خاله این چه کاریه اما عکس بامزه ایه.....
دنیا
پاسخ
انیتا
21 شهریور 93 13:35
سلام خوشحال میشم به وبم بیاید و نظر بدید
دنیا
پاسخ
مرسی که به ما سر زدید
مامان آندیا
23 شهریور 93 9:08
عزیز دلم به سایتی که گفته بودی رفتم و به پسر گلت آراد رای دادم انشاءالله موفق باشه
دنیا
پاسخ
خیلی لطف کردین.آراد پسر من نیست