دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 19 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 21 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

شیطون بلا

1393/6/21 12:11
نویسنده : دنیا
989 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام سلام.

من اومدم با جدیدترین عکسای آراد.خودم که خیلی دوسشون دارم.

راستشو بخواین آراد جدیدا خیلی بامزه شده البته بامزه بود بامزه تر شدبوسبوس

خوب دیگه پرحرفی بسه بریم سراغ عکسا:

اولین عکس که عکس دونفریشونه ولی بقیه ی عکسا تکیهمحبتمحبت

 

این عکسا که دیگه واقعا تعجب آوره آخه آراد توی حالت های مختلف

شاخه ی درختو چسبیده و داره همونجوری روی درخت سیبارو گاز میزنه

قه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قههقه قهه

توی این عکس آخری دیگه فهمیده دارن ازش عکس میگیرن هی زیر چشی نگاه میکنهعینکعینکعینکعینک

فدای اون چشای خوشگلت برم مهربون منمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

اینم یه عکس جدید از آراد نازم با آقاجون بهتر از گلشمحبتمحبتمحبت

و حالا یه چیز مهم تر:

عکسی که خودم بیشتر از همه عاشقشم.وقتی عکسرو میبینم گل از گلم وا میشهبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

منتظر نگاه پرمهرتون هستم.امیدوارم مثل همیشه منو شرمنده ی خودتون کنید

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

دوستای گلم پست بعدی رو با عکسای عروسیه دخترداییم آپ میکنم.

تا اپ بعدی همه ی شماهارو به خدای بزرگ میسپارم.

امیدوارم عکسا مورد پسندتون قرار گرفته باشهبوسبوسبوسبوس

پسندها (10)

نظرات (6)

بابای ملیسا
21 شهریور 93 12:22
با سلام . ضمن عرض تبریک به خاطر داشتن کوچولوی قشنگتون و همچنین نوشته ها و وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدید عروسی و تولد به روز شد . ممنون میشم اگر به کلبه مجازی دخترم قدم بزارید و با گذاشتن یک خط یادگاری ، آینده شیرین و دوس تداشتنیش رو شیرین تر و لذت بخش تر کنید . منتظر شما هستیم . www.melysa.niniweblog.com
دنیا
پاسخ
حتما سر میزنم
مامانی
22 شهریور 93 15:57
واقعا هم که خیلی بامزست ....به ماهم سر بزنید
بابا و مامان
22 شهریور 93 20:30
ففدات بشم نوش جونت عزیزم
دنیا
پاسخ
مامان طاها کوچولو
22 شهریور 93 23:45
دنیا
پاسخ
مامان علی
23 شهریور 93 15:31
ای جوووووونم. چه پسری ماشالله
مامان حورا (نیلوفر)
26 شهریور 93 1:24
سلام دنیا جان .من رفتم سایت میشه راهنماییم کنید چطوری باید رای بدم.نمیدونم ثبت شد یا نه
دنیا
پاسخ
اشکالی نداره همینکه به ما لطف داشتین خودش کلیه