دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

من اومدمممممممم

1393/6/31 23:23
نویسنده : دنیا
906 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک تک دوستای گل نی نی وبلاگیممحبتبوس

گفته بودم پست بعدی رو با عکسای عروسیه دخترداییم آپ میکنم ولی خوب آراد خان که اصلا وای نمیساد تا ازش عکس بگیرم اما هرجوری که شد بعد از عروسی یه چندتا عکس ازش گرفتم که امیدوارم خوشتون بیادمحبتمحبتبوس

بریم سراغ عکسایی که خونه ی دایی جونم ازت گرفتممحبتمحبت

اینم مواقعیه که از خودت اداهای عجیب و غریب درمیاری.

این یکیو که خودم خیلی دوست دارم،آخه چشات خیلی ناز افتادنمحبتمحبتمحبت

بقیه ی عکسام ماله ساعت دو نیم نصف شبه که تازه از تالار برگشته بودیم خونه ی داییم،بعد از عوض کردن لباسامون دیدیم تا اون خانوم کوچولو که خواهرزاده ی زنداییمه نشسته دم در و گریه میکنه و جالب اینجاست که ویهان رفته پیشش نشسته و مخ میزنهچشمکتو بزرگ شی چی میشی شیطونک؟؟؟؟

همونطور که مشاهده میکنین ویهان داره با زبون خودش با تانیاخانوم صحبت میکنهقه قههقه قهه

اینجام ویهان داره آمادگیه لازمو برای بوسیدنه تانیا پیدا میکنهترسو

اینم از اون صحنه ای که وقتی همه دیدنش از خنده غش کردنقه قههقه قهه

خداییش گذشته از همه چی من الان تو کف منظره ی پشت سرشونم...

میبینین توروخدا؟؟؟؟؟قه قههقه قههقه قهه

هنوزم هستااااااااااااچشمکچشمکچشمک

حالا میریم سراغ وقتی که آراد و ویهان با هم هم دست میشن:

همونطور که میبینین آراد داره فکر میکنه که چه بلایی بر روزگار جارو برقی بیاره،

تو عکس بعدی هم میبینین که ویهان به کمکش میره و دست به کار میشهبغل

و در آخرشم ویهان موفق به روشن کردن جارو برقی میشهچشمکچشمک

خودم که حسابی خسته شدم ولی هنوزم مونده:

بقیه ی عکسا مربوط به وقتیه که آراد میخواد با زور آبو باز کنه و باز مثل همیشه ویهان برای کمک کردن از راه میرسهخندهخنده

این یکیو بیشتر از همه دوست دارم،آخه داره با تمام وجودش زور میزنهقه قهه

و سر رسیدن امداد برای کمک رسانی:

اگه خوب توجه کنین میبینین که ویهان خیلی ذوق زده شده...

من هنوز شک دارم،نمیدونم عکسا تموم شدن یا نه؟؟؟؟

بعلههههههههههههه شکم بی دلیل نبود،هنوز مونده.

اینا ماله شبه هنابندونه ولی متاسفنه توی هیچکدوم از عکسا صورت آراد درست معلوم نیست،چون وقتی گوشی فلش میزد چشمش اذیت میشدبغل

توروخدا ببینین چجوری پاشو بغل گرفته؟؟؟؟لابد میترسه پاشو بدزدنقه قهه

اینجا هم اومد شن ریخت رو قالی و دستاشو روش کشید.

الانم میخواد بلند شه به فضولی های دیگش برسه:

اینم از دالی کردنش،الهییییییییی من فدات شم نفسممحبتبوسبغل

ببخشید توروخدا ولی هنوزم تموم نشده اما اینا دیگه آخراشه.

میریم سراغ آخرین عکساش که دیروز ازش گرفتم.

اینم از موقعی که از خوردن بستنی سیر شده و داره تقاضای آب میکنه:

نگاش کنین این وروجکوووووو،وقتی خیلی تشنشه و آب میبینه این شکلی میشه:

آخیییییییییی راحت شد نفسم،نوش جونت عشقم.

وقتی هم که تشنگیش رفع شد این قیافه رو به خودش گرفت:

صلوات بلند بر محمد و آل محمد

{الحمدلله مثل اینکه تموم شد خدارو شکر}

...امیدوارم خوشتون اومده باشه...

.منتظر نگاه های پرمهر شما هستم.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بغلبغلبغلبغل

 

پسندها (10)

نظرات (11)

مامان افسانه
1 مهر 93 0:11
سلام عزیز دلم چقده توماهی اخههههههههه نفسم خیلی بلا و شیطون شدیااااا ویهان جونمم خیلی بامزه داره با دخملی کوچولو درد و دل میکنه خیلی ماهیدددددددددددددددد
دنیا
پاسخ
مریم مامان آیدین
1 مهر 93 1:17
ای جونم .......این آرادی واقعا خوشگله و این ویهان شیطون هم خیلی خیلی حرفه ایه ایشالا همیشه به عروسی باشن....چقدر هم تو حنابندون خوش تیپ شده جوجو راستی من چند بار به آراد خوشگلمون رای دادم دنیا جون...خیلی ببوس وروجکارو
دنیا
پاسخ
شما خیلی به ما لطف دارین،ممنون از نگاه پرمهرتون
راهي نزديک براي کســب درآمـــد بالا...
1 مهر 93 7:25
دوســـــــــت خـــــوبمـــــــ ســـــلاااااااااااااااااااااااااااااااااااامــــــــــ... ميگمـــ دنــبـــالــــــ "يه مجموعه ي آمـوزشي اشتغال زايي و کســب درآمد با سرمـــايه كــم براي خـــودت مي گرديـــ" ؟؟ درســته ؟؟ از شما دعــوت مي کنم که از ايـــن محصــــول بسيار بي نظير و فوق العاده و ديگر محصولات ما ديدن کنيد از اين فرصت استفاده کنيد، به راحتي خريد کنيـــد و يک خريد لــذت بخــش را تجربه کنيد ... شما مي توانيد با خيالي آسوده توضيحات تمامي محصولات موجود را مشاهده و آگاهانه خريــد کنيد... ما 24 ساعته در دسترستان هستيم و تا پايان مراحل خريد در کنارتان مي مانيم در خــــانــــه سفـــارش دهــيـــــد ، در خـــــانـــه دريافــــت کنيـــد و در خـــانــه پرداخــــت کنيد... شــــــــــــــــاد و پيــــــــــــــــروز باشـــــــــــــــــي.....
دنیا
پاسخ
زهرا
1 مهر 93 14:30
عکس های خیلی جالبی بودن
دنیا
پاسخ
لطف دارین
مامان نی نی کوچولو
1 مهر 93 22:45
سلام سلاااااااااااااااااااااااااام به گل پسری ناز الهی خاله جون انشاالله همیشه به شادی و عروسی باشی گلم انشاالله عروسی خودتو ببینم.....وایییییییییییی یعنی میشه خاله جون مااشاالله هزارماشاالله بزرگ و خوردنی شدیالهی این ویهان خان چه بامزه است.کلا فکر کنم آدم زرنگیه نه خالهاون از مخ زنیش اون هم از امدادگریش که همه جا سر میرسهخیلی خیلی بامزه است خدا حفظش کنه برای پدر و مادر عزیزشعزیز خاله الهی دورت بگردم که اونجوری تشنه شدی آخی نوش جونت خالهخداوند حفظت کنه پسری نازو دوست داشتنی.ازدیدن عکس هات لذت بردم
دنیا
پاسخ
خوشحال شدم که از عکسا خوشتون اومده
مينا مامان اميرعلي
2 مهر 93 11:59
دنیا
پاسخ
بابا و مامان
7 مهر 93 23:39
ماشالاه به این گل پسر ناز و دوست داشتنی
دنیا
پاسخ
ابجی سجا
10 مهر 93 14:52
ممنون بابت درخواست
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم
ابجی سجا
10 مهر 93 14:52
از نگاهت تا دلم رنگین کمان گل می کند با تو باید مثل باران حرف زد !
افسانه
11 مهر 93 10:01
سلام دنیاجون. ببخشین دیر اومدم وبت اگه دوست داشتی بیا وبم ماشالا پسر خیلی ناز و باحالی داری
دنیا
پاسخ
این نظر لطف شماست
آذر اکبری
14 مهر 93 13:16
سلام عزیزم،وبلاگت خیلی دیر بالا میاد،عکسهای قشنگی گذاشتی،عروسی هم مبارک باشه.همیشه به خوشی.
دنیا
پاسخ
سلام عزیزم.سلامت باشی