دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 30 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

منو بابت تاخیرم ببخشید...

1393/7/17 8:54
نویسنده : دنیا
1,100 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به تک تک عزیزای دلم.امیدوارم منو به خاطر این همه تاخیری که داشتم ببخشید.

غمگینغمگینغمگینغمگینغمگین

همونطور که خودتون میدونید دیگه ایام مدرسه است و منم چون توی یه مدرسه ی نمونه درس میخونم سرم خیلی شلوغه و درسام سنگین.واسه همینه که وقت نمیکنم بیام عکسای جدید بزارم.امروزم که میبینید اومدم پست جدید بزارم واسه اینه که به خاطر یه سری مشکلات و به این دلیل که حالم خوب نیست نرفتم مدرسه.

این سری از عکسا ماله دومین آتلیه ی آراد جونمه که تابستون 92 گرفته و البته من دوتا از عکساشو بیشتر نداشتم ولی خوب متاسفانه هنوز اینارو نزاشته بودم تو وبغمگین

دوتا عکس دیگه هم هست که خودم خیلی دوسشون دارم،هم آردو و هم منظره ی پشت سرشومحبتمحبتمحبت

این یکیو دیگه خیلی دوست دارممحبتمحبتمحبت

منتظر نظراتتون هستم،تا پست بعدی همه ی شماهارو به خدای بزرگ میسپارم.

محبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوسمحبتبوس

پسندها (14)

نظرات (14)

مریم مامان آیدین
17 مهر 93 11:14
سلام دنیا جون خیلی عکسای قشنگی بودن عزیزم...ببوس این کلوچه شیرینو
دنیا
پاسخ
چشم گلم
زهرا
17 مهر 93 12:28
عزیزم عکس های زیبایی بود امیدوارم توی درس هات هم موفق باشی
دنیا
پاسخ
ممنون خانووووم
بابا و مامان
18 مهر 93 7:41
وای چه عکسهای قشنگی عزیزم ایشالاه هر چه زودتر حالتون خوب بشه و مشکلاتتون حل شه
دنیا
پاسخ
ممنون از لطفتون
مامانی
18 مهر 93 22:40
سلام دنیا جون خوبی.من فریبام صاحب وبلاگ چشمان ما در انتظار توست این وبلاگ جدیدمه.دیگه اون وبلاگ نرو دوستت دارم دوست وفادار من.
دنیا
پاسخ
چشم عزیز دلم
مامان افسانه
19 مهر 93 1:14
نیرا
22 مهر 93 13:27
خدا نگهش داره، روز بروز بانمک تر و خوردنی تر می شه چقدر هم رنگ ابی بهش می یاد هزار ماشالله
دنیا
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه
مامان پوریا
22 مهر 93 17:36
برای آراد خوشگله
دنیا
پاسخ
اقازاده
29 مهر 93 22:51
مامان بردیا شیطون
18 آبان 93 20:28
عاشقتم عسل خوش تیپ خاله
دنیا
پاسخ
مامان آندیا
25 آبان 93 7:57
گل نازم فدای اون ژستهای قشنگت ماشاءالله به تو گل پسر راستی دنیاجون شما خواهر آراد هستید
دنیا
پاسخ
na azizam man dokhtarkhaleye mamanesham
عماد
26 آبان 93 14:54
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ چه خوشگله خدا حفظش کنه
دنیا
پاسخ
امیرمهدی
8 آذر 93 15:34
خیلی عکس های قشنگی هستن من این بچه رو از دور میبوسم خدا حفظش کنه
دنیا
پاسخ
مامانی
10 آذر 93 10:41
سلام عزیزم ببخش دیر بهت سر زدم
دنیا
پاسخ
khahesh mikonam