دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 26 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 4 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

عشق یعنی آراد...همینو بس...

1393/8/12 11:35
نویسنده : دنیا
1,017 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزای دلم امیدوارم حالتون خوب باشهمحبتمحبتمحبت

ببخشید که من زیاد نمیام وب ولی خوب الان با یه چندتا عکس جدید اومدم.

 خوب دیگه بریم سراغ عکسا:

از همین الان معلومه مثل آجی دنیا عشق درسی:

فدات بشم من که اینقده عینک دوست داری:

خوشتیب تر از این کی دیده تا حالا؟؟؟؟!!

قربون این ادا و اطفارات برم من.چقدر این مدل مو بهت میادبوسبوسمحبت

بگین ماشاا...خداوکیلی این بچه خوردن نداره؟؟؟؟؟!

آٰراد خان عزادار امام حسینه قربونش برم.این دوتا عکسم جدیدترین عکساشه:

از این به بعد بیشتر به وب سر میزنم.

شماها هم بیشتر بیاین وب و کامنت بزارین.

خیلی دوستون دارم منتظر نظرات بر مهرتون هستم.

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

بوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوس

محبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبتمحبت

پسندها (22)

نظرات (39)

مامان نی نی کوچولو
12 آبان 93 22:14
سلام آراد جونموایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خاله دون تو چقدر خوردنی شدی با اون روسری و کلاه و عینکخاله جون امام حسین تو را نگاه داره ،عزاداریت قبول باشه خاله جون من هم دعا کنی فرشته کوچولو.عزیزم همه ی عکس هاتو دیدم و لذت بردم.ماشاالله خیلی بامزه و خوردنی شدیعزیز دلم زود به زود بیاین دیجهههههههههههههههههه.دوستتون دارم
دنیا
پاسخ
مرسی از این همه لطفی که به ما دارین
بابا و مامان
14 آبان 93 7:20
فدای پسر ناز و خوشتیپ
دنیا
پاسخ
مریم مامان آیدین
17 آبان 93 17:23
سلام دنیا جون خوبی...آرازی خوبه....قربون اون شلوار قرمز و تیشرت مشکیش خیییلی ناز شده پسری الهی زنده باشه گل پسری ببوسش دوستم
دنیا
پاسخ
مامان کیانا و صدرا
17 آبان 93 17:27
دنیا
پاسخ
مامان صفورا
17 آبان 93 18:58
به به چه نازو دوس داشتنی هستی آراد عزیزم دنیا جان سلام خوبید ایشالا؟ از جای من لپای آرادو بماچید
دنیا
پاسخ
چشم عزیزم
مامان پوریا
18 آبان 93 18:18
فدات بشم خوشتیپ خاله
دنیا
پاسخ
خدا ننه عزیزم
اقازاده
18 آبان 93 19:04
دنیا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
18 آبان 93 20:27
ای جووووووووووووووووووووووووووونم الحق که خوردن داره.... فدات بشم عجب عکسایی ادا دراوردنت هم که مثل بردیاس.....اونم جدیدا اینجور ادا در میاره فدات مامانی ما هر کی بهمون سر بزنه میایم دیدنش.....
دنیا
پاسخ
شما لطف دارین.مامان بردیا من مامان آراد نیستم دخترخاله ی مامانشنم
مامی دلسا
20 آبان 93 8:33
قربون این شازده پسر... بوووووس
دنیا
پاسخ
مامان فاطی
20 آبان 93 15:16
سلام عزیزم خوبی ارادخان خوبه
دنیا
پاسخ
خوبیم به لطفتون
مریم مامی آرین
20 آبان 93 16:23
زنده باشه گل پسری خوشتیب
دنیا
پاسخ
آزاده (مامان رایان کوچولو)
22 آبان 93 22:22
دنیا جون مرسی که به ما سر زدی.ماشالله به آراد جون که اینقدر ناز و خوشگل و خوردنیه.و خوش به حالش که عزیزی به این نازنینی داره که وب به این قشنگی براش درست کرده.
دنیا
پاسخ
ممنون از لطف بسیارتون
مامان زری
24 آبان 93 8:38
سلام سر از شکایت زدی که به وب این آقا پسر گل سر نمی زنم چند وقتیه که تنبل شدم اما باشه به روی چشم ماشالله این شاخ شمشاد که خیلی دوست داشتنیه
دنیا
پاسخ
مجبور بودم عزیزم ولی بازم ممنون که اومدی
زهرا
24 آبان 93 16:16
سلام دنیا جون خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟ببخشید دیر به دیر سر میزنم سرم یه مقدار شلوغ شده شرمنده
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم این چه حرفیه عزیزممنم خوبم به لطفتون
ابجی سجا
29 آبان 93 17:01
میان هزاران دیروز و میلیونها فردا فقط یک امروز هست... امروزت شاد
دنیا
پاسخ
ابجی سجا
30 آبان 93 8:26
خيلي ممنون خيلي خوش اومدين
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم
ساناز مامي كیاوش
1 آذر 93 10:46
عزيزم چه گل پسر خوشتيپى مرسى که به وب ما سر زدى دنيا جون
دنیا
پاسخ
khahesh mikonam vazife bood
مامان افسانه
1 آذر 93 23:17
خیلی ناز شدههههه از طرف من ماچش کن هزار ماشاالله همیشه در پناه خدا باشه
دنیا
پاسخ
مامی پوریا
2 آذر 93 20:20
دنیا
پاسخ
مامان صفورا
5 آذر 93 1:28
دوستت دارم اراد جوون
دنیا
پاسخ
اقازاده
5 آذر 93 8:46
دنیا
پاسخ
امیرمهدی
8 آذر 93 15:30
واقعا نازه خدا حفظش کنه
دنیا
پاسخ
mer30 amir joon
بابا و مامان
11 آذر 93 9:25
دنیا
پاسخ
مامان مريم
11 آذر 93 11:50
جوووووووووون برم خونه مو تمیز کنم خاستگاریم میای؟ امضا بهناز
دنیا
پاسخ
????????
نیرا
19 آذر 93 14:34
اخییی چه بامزه شده با این کلاهش خدا حفظش کنه، دنیا جون حتما واسه این عسل خان اسفند دود کنین
دنیا
پاسخ
چشم عزیزم
فرناز خاله آرسن جون
19 آذر 93 16:00
هزار ماشالله چه کوشولوهای نازی ؛خدا براتون حفظشون کنه ممنون که به وبلاگمون سر زدین
دنیا
پاسخ
مامان محبوبه
23 آذر 93 14:45
چقدر خوشکل و خوشتیپه این پسر
دنیا
پاسخ
ابجی سجا
24 آذر 93 18:28
قلبم به هوای تو تلاطم دارد / با خیزش موجها تفاهم دارد بگذار بگویند که عاشق کور است / دیوانه چکار به حرف مردم دارد منتظريم
ابجی سجا
27 آذر 93 10:56
عشق بعضی وقت ها از درد دوری بهتر است بی قرارم کرده و گفته صبوری بهتر است توی قرآن خوانده ام ، یعقوب یادم داده است دلبرت وقتی کنارت نیست کوری بهتر است
مامان بردیا اریایی
12 دی 93 2:45
وای این پسر ناز حسابی خوردنیه با اون روسریش هزار ماشالله از طرف ما ببوسش
دنیا
پاسخ
مامان پریسا و بابا مهرداد
18 دی 93 8:36
ماشاله... معلومه که خوردنیه این نی نی خوشملتون مرسی که به منم سر زدین
دنیا
پاسخ
mec az lotfetoon
بابا و مامان
19 دی 93 2:30
خصوصی گلم
دنیا
پاسخ
OK
♥ایدا♥
23 بهمن 93 21:43
چه پسره شیرینی عزیزم به منم سر بزنید اپم
دنیا
پاسخ
لطف داری،حتما سر میزنم
صمیمه
28 بهمن 93 11:52
ماشالا واقعا خوردنی این پسر خوشگله
♥ نیکتا ♥
1 اسفند 93 17:07
سلا خاله جون مرسی که اومدید پیشممم رمز ها در خصوصیتون است .
دنیا
پاسخ
مرسی عزیز دلم
♥ایدا♥
27 اسفند 93 12:56
. سلام به قاصدکهای خبر رسان که محکوم به خبرند و سلام به شقایقهایی که محکوم به عشقند و سلام به شکوفه هایی که با شکفتن خود خبر از بهار میدهند عید نوروز مبارک من ................................................................. من اپم خوش حال میشم بهم سربزنید پسر گلتو ببوس
ĸoѕαr
20 اردیبهشت 94 21:41
___♥♥♥ __♥♥_♥♥ _♥♥___♥♥ _♥♥___♥♥_________♥♥♥♥ _♥♥___♥♥_______♥♥___♥♥♥♥ _♥♥__♥♥_______♥___♥♥___♥♥ __♥♥__♥______♥__♥♥__♥♥♥__♥♥ ___♥♥__♥____♥__♥♥_____♥♥__♥ ____♥♥_♥♥__♥♥_♥♥________♥♥ ____♥♥___♥♥__♥♥ ___♥___________♥ __♥_____________♥ _♥_____♥___♥____♥ _♥___///___@__\\__♥ _♥___\\\______///__♥ ___♥______W____♥ _____♥♥_____♥♥ _______♥♥♥♥♥ سلام وب شماعالیه من وقتی عکس کودک شمارو میبینم فکر میکنم اجی وبرادر خودمه راستی به وب منم بیایید واگه موافق بودیید تبادل لینک هم بکنیم مرسی
مامان سمیه
12 تیر 94 12:18
خدا داداشی ناز و خوشملتو برات نگه داره... آراد جوون خیلی بامزه است...خوردن داره دنیا جون به ما هم سر بزن