دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 25 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

ما اومدیم بعد از شش ماه وقفه

1394/4/18 14:39
نویسنده : دنیا
1,000 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای گل نی نی وبلاگیه خودم.

امیدوارم مارو به خاطر این همه تاخیر ببخشید آخه شرایط مدرسه و امتحانا جوری بود که نمیتونستم بیام و آپ کنم.خودتونم که بهتر از من میدونین درحال حاضر درسا خیلی مشکل شدن.

به هرحال اومدیم و و سعی خودمونو میکنیم که زیاد تاخیر نداشته باشیم.

.............................................................................................................

خوب دیگه بریم سراغ عکسا.

این پستو با عکسایی آپ میکنیم که ماله وقتیه کهیه خورده بچه ها کوچیکتر بودن.

اینم آقا آراد ما در حال هندونه خوردن.فداش بشم خیلی هندونه دوس دارهبوس

درسته عکسا زیاد جدید نیستن ولی خوب فکر نمیکنم تاحالا گزاشته باشمشون تو وب.

نیگا لپاش.اینجا دیگه خیلی کوشولو بوده

امیدوارم همیشه لبات خندون باشه عشق منمحبت

ای کاش میدونستم چی شده که اینقدر ذوق کردی نفسممتفکر

آرادیه من نبینم اخم کردیاااا.همیشه بخند گلکمدلشکسته

این عکستو خیلی دوس دارم عروسکم ولی ای کاش میخندیدی.

این دوتا عکس یه خورده جدیدترن:

اینم دوتا عکس از آراد و ویهان در کنار هم:

این عکسه بد افتاده ولی میزارمش

خووووووووووب

حالا میریم سراغ عکسای ویهان

این عکس ماله ماه رمضون پارساله:

عزیز دلم الان دیگه خیلی بزرگ شدهبوس

دوستای گلم لطفا از دیدن اون همه کیف و پتو پشت سر آقا ویهان تعجب نکنید.

آخه فک کنم این عکس ماله موقع اسباب کشیه.

آقاویهان وقتی که میخواد ناز کنه:

ویهان متعجبسوال

الان پیش خودش فکر میکنه داره رانندگی میکنه قربونش برممحبت

فدات شم با این ژستت

واه واه واه واه واه!

از این سن رفته سراغ این چیزا ویهانک مادلخور

یعنی چی دیده که اینجوری دهنش واموندهسوال

خوب.خوب.خوب

میخوام دوتا عکسو نشونتون بدم.

اینجوری که معلومه آراد و ویهان هردوشون سابقه دارن!!!!!!

ویهان خیلی ریزه میزه بوده عزیییییییزم.

دیگه دست هردوشون رو شد.......

....................................................................................................

راستی دوستان،همین الان که میخواستم خدافظی کنم متوجه شدم چندتا عکس جدید از آراد دارم که اوناروهم براتون میزارم.

به نظر میاد داره کفششو پاش میکنه

اینجام که محو گوشی و خوردن سیبه.

فدای اون چشای مث ماهت بشم من

اینم عکسیه که تو آتلیه ازش گرفتن ولی متاسفانه من همین یکیو دارم:

خوب دیگه تموم شد.

تا یادم نرفته میخواستم ازتون به خاطر کامنتای زیباتون تشکر کنم که توی این مدت مارو تنها نزاشتینمحبت

عزیزای دلم منتظر نظرات پرمهرتون هستم.با نظرات خوبتون خوشحالم میکنین.

تا درودی دیگر بدرود.

پسندها (8)

نظرات (21)

بابا و مامان
18 تیر 94 15:16
فدای هر دو تایشون ماشالاه بزرگ و ناز شدند
مامان مرضیه
18 تیر 94 23:16
چه عجب خانم..خوش اومدی..ماشالله چه بزرگ و خوردنی شده
nikta
19 تیر 94 15:16
سلام دنیا جون خوشحالم که دوباره کنار ما هستی
nikta
19 تیر 94 15:16
چه پسملای گلی همچنین عکسهای خوشملی
مــــن
19 تیر 94 15:18
ممنون که بهم سر زدی): دنیا جون قربونت شم): بازم سر بزن
محیا
19 تیر 94 15:26
عکسای اراد جووون عالیه...حرف ندااااااااااااااااااااااره
♥آیدا♥
19 تیر 94 21:30
چه عجب خاله شما پست گذاشتی دلمون واسه این خوشگل تنگ شده بود بوس به روی ماهش
مامان عاطفه
20 تیر 94 10:22
سلام عزیزم نازی ماشاء الله بزرگ شدن
مامان نیکو
21 تیر 94 15:40
چه پسرهای خوشگل و خوشتیپییی ماشالله به هردوتاتون عزیزم خوشحال شدم به وبلاگ دخترم سر زدی بازم پیش ما بیا
دنیا
پاسخ
از اینکه بهما سر زدی خیلی خوشحال شدم عزیزم. چشم حتما پیشتون میام
مامان نیکو
23 تیر 94 20:55
سلام دنیا جون مرسی از این همه لطف که به ماداری با وجود داشتن دوستهای خوب و مهربون چون شما من واقعا خوشحالم از هرحرفی که به ذهنتون برسه عزیزم ...از جعلی بودن وبلاگم و حتی تهمت زدن که باردار نیستم و عکسهای وب دخترم الکیه و ... من 25 سالمه عزیزم . راستی منم با افتخار لینکتون کردم دوستم
دنیا
پاسخ
سلام عزیزم. خیلی خوشحالم کردی که بهم سر زدی. چه حرفاااااااااااا این مدلشو دیگه ندیده بودم واقعا.
مامان رامیلا و رونیکا
24 تیر 94 13:22
سلام دنیا جان مرسی که به وبلاګ ما سرزدید، بچه ها رو ببوس خیلی وبلاګتون قشنګه، باز پیش ما بیاد خوشحال میشیم .
دنیا
پاسخ
چشم حتما پیشتون میایم
مامان مهسا
24 تیر 94 23:38
سلام عزیزم خوشحال شدم از آشناایی با شما و این دو تا پسر ناز و جیگر خدا حفظشون کنه ماشالله خیلی بامزه و نازن منم با افتخار شما رو لینک کردم
دنیا
پاسخ
ممنون که بهمون سر زدین.لطف دارین شما
مامان فاطمه
1 مرداد 94 14:49
ای حوووووووووووووونم. ماشالله به آراد تپلی. خیلی نازه
دنیا
پاسخ
ممنون از حضورتون
یگانه جون
3 مرداد 94 13:09
سلام....ممنون ک ب وبم اومدی..اقا اراد مشالا چ ناز شدههههه... ویهان جون هم همین جور خدا جفتشونو حفظ کنه... ببخشید اگه یکم دیر بدیر میام.
دنیا
پاسخ
لطف داری عزیز دلم
گلنار
9 مرداد 94 5:30
سلام خوبه توی وبلاگ نویسی خوبی دوست داشتی به وبلاگم سر بزن
بابا و مامان
15 مرداد 94 10:31
تبادل لينک رايگان
21 مرداد 94 23:52
سلام عزيزم وبلاگ خيلي قشنگي داري آيا دوست داري وبلاگت را به هزاران كاربر اينترنت معرفي كني؟ همين امروز لينك خودت رو به صورت رايگان ثبت کن تا 1000 بازديدکننده رايگان فقط تا آخر سال دريافت کني و رتبه خودت رو افزايش بدي
ابجی سجا
12 مهر 94 13:14
جیگرتو
ابجی سجا
12 مهر 94 13:15
پشت دریا شهریست که یک دوست در آن جا دارد هر کجا هست ، به هر فکر ، به هر کار ، به هر حال ، عزیز است خدایا تو نگهدارش باش . . .
مامان پوریا
18 مهر 94 10:55
چه عکسای نازی خاله فداش بشه
طراحي دکوراسيون داخلي
20 تیر 95 18:36
خيلي بود واقعا عالي بود ممنون ار شما و زحماتون