دردونه ی من:آراددردونه ی من:آراد، تا این لحظه: 11 سال و 27 روز سن داره
ویهان کوچولوویهان کوچولو، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 5 روز سن داره
خودم که دنیا باشمخودم که دنیا باشم، تا این لحظه: 22 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

♥.Arad.♥♥&♥♥.Vihan.♥

برگشتن من و شیرین زبونیای آراد جونم

1393/6/5 14:29
نویسنده : دنیا
910 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستای نی نی وبلاگی خودم.بوسبوسبوس

ممنون که توی این مدت که نبودم تنهام نزاشتین،واقعا ازتون مچکرممحبتمحبتمحبت

دوستای گلم متاسفانه به خاطر یه سری دلایل نتمون قطع بود و نمیتونستم بیام و کامنتاتونو تایید کنم و پست جدید بزارم اما الان برگشتم و به وب رسیدگی میکنم.دوستای گلم آراد کوچولوی ما اینقدر بانمک شده که آدم دلش میخواد بخورتش.نمیدونین چقدر دلم براش تنگ شده،آخرین دیدار من و آراد کوچولو 7 مرداد ماه بود که واسه ی خاله سانازش جشن نامزدی گرفته بودن و الان به طور روز شمار 29 روزه که من جیگرمو ندیدم،دارم دیوونه میشم;وقتی دارم ازش حرف میزنم دلم آب میشه...متنظرمتنظرمتنظر

دیروز پریروز زنگ زده بودم به دخترخالم سراغ آرادو بگیرم از شیرین کاریاش برام میگفت:آراد میره کنار یخچال میشینه میگه انگول{همون انگور خودمون}بعدشم زار زار گریه میکنه فداش شمبوسمحبتوقتی هم که مامانش براش انگور میشوره میاره که بخوره نمیزاره کسی بهش دست بزنه،خودش دونه دونه برمیداره میخوره و اگه کسی هم بهش دست بزنه جیغ میکشهبغلبغلبغل

یه چیز جالب دیگه هم هست:دخترخالم به آراد یاد داده که به سلام بگه:hello

منم وقتی زنگ زدم به مامانش گفتم توروخدا گوشیوبهش بده تا یه خورده سرصدا کنه اونم گوشیو گرفته و به چه قشنگی میگه:هلوووووو،وقتی اینجوری حرف میزنه آدم فقط دلش میخواد بهش گوش بده وبخندهآرامآرامچشمکچشمک

چند روزه پیش رفته بود توی کوچه و دنبال یه خانوم میدوییده و بلند بلند بهش میگفته اله اله اله اله{همون خاله}خانومه هم گرفته یه دل سیر بوسش کرده این شیطونک منوبوسمحبت

یه چیز دیگه هم یادم اومد وقتی بهش یه چیزی میگی فورا بهت میگه بلو بابا{البته منظورش همون برو باباست}الهی دنیا فدای تو بشه نفسم که اینقدر شیرین زبونی یکی یه دونه ی منمحبتمحبتمحبت

                            محبتهیچوقت،هیچ کسو به اندازه ی تو دوست نداشتم و نخواهم داشت عشقممحبت

پسندها (21)

نظرات (18)

زهرا
5 شهریور 93 16:45
نازی چه شیرین زبون شده آراد خدا حفظش کنه
دنیا
پاسخ
لطف دارین
بابا و مامان
5 شهریور 93 17:04
الاهی من فداش شم
دنیا
پاسخ
خدانکنه
مامان کیانا و صدرا
5 شهریور 93 20:33
سلام عزیزمممنونم که رمزتو برام گذاشتی ولی نمیتونم اصلا واردش کنمفکر کنم چون قفل کلیک راست داره اینجوریه
دنیا
پاسخ
فکر نمیکنم به این دلیل باشه
مامان نی نی کوچولو
5 شهریور 93 23:43
سلام عزیزم حالت خوبهماشاالله به آراد کوچولوی گلم که انقدر شیرین زبون شدهفقط خانمی ایکاش ازش عکس میگرفتی تا ببینمش این طوطی خان راراستی عزیزم من هرچقدر اون رمزی که دادی را میزنم رو ورود به مطلب اصلا روش نمینویسه.یعنی شماره روش نمیشه نوشت
دنیا
پاسخ
الان دیگه درستش کردم میتونین واردش شین
مامان مریم
6 شهریور 93 11:48
سلام دنیا جون ....خوبی خانومی ای جوووونم چه جوجوی شیرینی شده این وروجک قربون انگول خواستنت برم....آیدین هم انگور دوست داره خاله تو خیابون حق داشته بوس بارون کنه این پسری رو دنیا جون این پست بالایی بهم اجازه زدن رمز نمیده و اصلا نمیره تو ورود تا رمز بزنم ببوس آرادی خوشگل رو
دنیا
پاسخ
درستش کردم میتونین وارد شین
نازنین
6 شهریور 93 20:10
خدا حفظش کنه...
دنیا
پاسخ
ممنون
مامان السا
7 شهریور 93 6:05
آخیییییییییییییییییییییییییییییی
دنیا
پاسخ
مامان پوریا
7 شهریور 93 21:58
فدا شیرین زبونیات عزیز خاله
دنیا
پاسخ
مامان بردیا شیطون
8 شهریور 93 8:44
ای جووووووووووووووووووووووووونم فداش بشم با این شیرین زبونیش
دنیا
پاسخ
خدا نکنه
مامان بردیا اریایی
8 شهریور 93 15:24
سلام عزیزم خیلی بامزه است این اراد کوچولو با این شیرین زبونی هاش ببوسینش حتمأ پست بالایی هم که رمز داره و نتونستیم ببینیم چیه ؟؟؟؟ ممنون که بهمون سر زدین
دنیا
پاسخ
خواهش میکنم
آذر اکبری
8 شهریور 93 19:16
سلام،خوبی شما،شما که کامنت نذاشتین من بهتون سر بزنم.خوش اومدین
دنیا
پاسخ
ممنون خوبم بله فهمیدم
بابا و مامان
9 شهریور 93 7:16
خصوصی گلم
دنیا
پاسخ
یه مامان منتظر
11 شهریور 93 20:05
سلام خواهر گلم امیدوارم سال پر باری در پیش داشته باشی و دوستای خوبی پیدا کنی رقیب همیشه خوبه باعث پیشرفت میشه اما سعی کن رقابت و رفاقت رو به هم بیامیزیدنیا جون یه دنیا دوستت دارم
دنیا
پاسخ
ممنون از راهنماییت عزیز دلم.منم خیلی دوست دارم
مامان جون
13 شهریور 93 5:16
این بچه رو وقتی این جوری شیرین حرف میزنه اول باید بچلونیش دومم باید یه دل سیر گازش گرفت.
دنیا
پاسخ
تنها کاریم که میشه کرد همینه...
مریم مامان آیدین
14 شهریور 93 11:17
سلام دنیا جون....من به آراد خوشگلمون رای دادم
دنیا
پاسخ
واقعا ازتون ممنونم این لطفتونو هرگز فراموش نمیکنم
یکتا
14 شهریور 93 17:25
من 10 سالمه مگه تعجب کردین؟
دنیا
پاسخ
نه همیمجوری گفتم...
مامانی آرتینا جان***
16 شهریور 93 0:50
هزار ماشالله به این گل پسر شیرین زبون.
دنیا
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان آیلین
18 شهریور 93 10:35
جیگرشو قربون
دنیا
پاسخ